Google sa rozhodol že bude zobrazovať menej reklám na svojich stránkach o 15 až 45 percent. Pre samotných používateľov to znamená že budú vidieť menej reklám čím sa zvýši rýchlosť načítania stránok  a zníži sa aj spotreba batérie na mobilných a tabelových zariadeniach čo znená že ušetriť viac percent zo svojej batérie.
 


statistika marketingu
Takýmto spôsobom budú mať problémy zadávatelia reklám a prídu o svoje zisky. Používateľom sa bude zobrazovať menej reklám na ich stránkach a pre nich to znamená že môžu prísť o voje zisky a zákazníkov. Možno sa načítanie stránok zvýši ale vždy to bude o rýchlosti internetového pripojenia . Čiže je možne že veľké zmeny tam poriadne neuvidíte. Niektorý užívatelia sa tomu potešia a niektorý asi nie , no ale aj tak tých reklám máme po celom internete viac než dosť a je dobre že Google vymyslel takéto preriedenie reklám na ich stránkach, pretože niekedy je ťažké sa preklikať cez danú reklamu na obsah stránky.
vzhled stránek


Plusy a mínusy

Najväčší plusom pre užívateľov je že zmiznú reklamy , ktoré tak veľmi užívateľom vadili že si ich blokovali. No nesmieme zabudnúť že reklamy ostanú a zmizne len časť z nich. Ďalšia už spomínaná výhoda je že Google sľubuje rýchlejšie načítanie stránok , ale nie vždy je to len o načítavaní ako o rýchlosti internetového pripojenia. Mínusy možno len pre tých ktorý radi sledujú čo je nové , aké produkty sa predávajú a aké sú akcie na daný tovar alebo produkt . Veľký mínus bude pre podnikateľov alebo firmy ktorý zadávali reklamy aby ich Google zobrazoval. Pre niektorých to moce znamenať menej zisku , na klikanie reklám , alebo menej zisku pre samotný Google ktorý má služby Google Adwords .  No možno to vymyslia tak aby ich neobmedzovali a budú ich zobrazovať napríklad raz za deň alebo raz za týždeň. No nech je to hoci ako , budeme ešte túto tematiku sledovať.

Zrušenie reklám a rýchle načítanie stránok
Ohodnoťte příspěvek